مهم : با توجه به توقف فعالیت شرکت اورانوس و گروه نرم افزاری کامیشا 
 تولید , فروش و پشتیبانی نرم افزارهای ( صندوق قرض الحسنه  , ارسال پیامک ,  حسابداری , دبیرخانه  , کتابخانه , جاپ چک , چاپ بارکد , لایتنر , املاک , آموزش زبان و ... ) به پایان رسیده است.درصورتیکه هر یک از این محصولات را دارید توصیه موکد می شود هر چه سریعتر نسبت به مهاجرت به نرم افزار سایر شرکت ها اقدام فرمایید. بدیهی است نرم افزار های فوق از طرف کامیشا از کار نمی افتد و هر زمان و  به هر دلیل نرم افزار شما از کار بیافتد امکان ارائه خدمات پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. 
نکته: پشتیبانی محصولاتی که قفل سخت افزاری دارند تا یک سال از تاریخ خرید با پرداخت هزینه , قابل تمدید خواهد بود و بعد از آن ,پشتیبانی قابل تمدید نخواهد بود.  
محصولاتی که قفل آنها نرم افزاری و شماره قفل هست , اگر تازه می خواهند فعال کنند پشتیبانی رایگان آنها تا دو ماه از تاریخ خرید قابل ارائه می باشد و بعد از آن ,پشتیبانی قابل تمدید نخواهد بود و توصیه می شود هر چه سریعتر قفل های مانده خود را از سایت دریافت کنند چون ارائه قفل ها نرم افزاری ممکن هست هر زمان متوقف شود.  

نکته مهماگر قفل سخت افزاری دارید و سوخته است برای دسترسی به اطلاعات قبلی خود , ازلینک زیر سی دی جدید محصولات را دانلود و نصب کنید و برنامه را بصورت آزمایشی اجرا کنید و دایمی نکنید. سپس اطلاعات را از منوی امکانات -منوی برگرداندن اطلاعات از پشتیبانی بازیابی کنید. 

هشدار مهم سال 1400:
درصورتیکه به هر دلیل نتوانستید آپدیت های سال 1400 را از لینک های زیر نصب کنید. میتوانید تاریخ کامپیوتر خود را عقب بکشید تا سال 1399. سپس برنامه را اجرا کنید و به اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت. ولی نمیتوانید اطلاعات جدید ثبت کنید
 
پشتیبانی آنلاین مشتریان  
 
سوالات متداول نصب و راه اندازی برنامه ها

دانلود سی دی محصولات 2014 -2018
رفع مشکل محدودیت تاریخ 1400
 
دریافت شماره قفل نرم افزارهای قدیمی و آموزشی
و قبل از 2014
 

فعال سازی رایگان نرم افزارهای جدید 2014 به بعد
با قفل سخت افزاری 

 قوانین پشتیبانی نرم افزارهای کامیشا  
   
 
Kamisha Soft Group- 2006 -2018