نرم افزار دبیرخانه و بایگانی , نرم افزار اتوماسیون اداری

نسخه 2018.1

نرم افزار آرشیو اسناد , نرم افزار اسکن مدارک , نرم افزار فرم ساز اورانوس

 

 دبیرخانه و بایگانی
دانلود نسخه رایگان دانلود فیلم دمو
 

نرم افزار اداره بدون کاغذ,نرم افزار مدیریت اسناد,نرم افزار آرشیو مدارک,نرم افزار دبیرخانه,نرم افزار بایگانی,نرم افزار اسکن نامه,نرم افزار آرشیو اسناد و...

هم اکنون تعداد زیادی از سازمان ها,ادارات,ارگان ها,موسسات,شرکت ها,دفاتر اسناد رسمی,مشاغل آزاد و... در حال استفاده از نرم افزار دبیرخانه و بایگانی,  نرم افزار اتوماسیون اداری اورانوس هستند. نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اداری اورانوس ویژه دفاتر, ادارات و شرکت ها ، متناسب با نیازمندی های یک دفتر یا اداره یا شرکت از قبیل ثبت نامه، ثبت پیش نویس، ثبت ضمیمه ها و همچنین امکانات کاربردی، ظاهری زیبا و منطبق با نیازهای دفاتر, ادارات و شرکت ها را ارائه می دهد.

مناسب برای مشاغل: 
دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری ادارات,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اداری کارخانجات,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری شرکت های خصوصی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری شرکت های دولتی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری سازمان ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری دفاتر اسناد رسمی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری دفاتر املاک,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری مساجد,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری محضرخانه ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اتحادیه ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اصناف,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری آژانس های مسافرتی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری بانک ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری حوزه ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری دفاتر مذهبی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری دفاتر پیشخوان,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری دفتر نمایندگان مجلس,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری وزارت خانه ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری دفاتر دولتی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری رستوران ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری مجتمع های توریستی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری شهرداری ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری مدارس,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری دانشگاه ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری فروشگاه ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری مجتمع ها,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری مراکز درمانی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری موسسات خصوصی,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری موسسات مذهبی و خیریه,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری نمایندگی خودرو,دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری نمایندگی فروش و...
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری اورانوس در طول چندین سال توانست چندین هزار مشتری را در سراسر کشور جذب کند. از این نرم افزار براحتی می توان یعنوان نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری برای مدیریت بسیار راحت و قدرتمند امور اداری,ثبت,طراحی دلخواه فرم ها و ثبت آیتم ها و ... استفاده کرد.
مهمترین ویژگی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس کاربر پسند بودن به معنای واقعی, گزارشات متنوع و نامحدود در منو های مختلف و طراحی فرم دلخواه و ثبت 99 آیتم طبق نیاز کاربر و دارای پایگاه داده اس کیو ال سرور می باشد.
برای کار با برنامه دبیرخانه و بایگانی,برنامه اتوماسیون اداری اورانوس نیازمند دانش ابتدایی کامپیوتر هستید و مابقی کارها را نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس با قدرت هرچه تمام تر بطور اتوماتیک و خودکار برای شما انجام می دهد.کاربر بعد از ساعت ها کار با نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس می تواند بازدهی خود را در حد مطلوبی حفظ کند.

 





آشنایی بیشتر با نرم افزار دبیرخانه و بایگانی , نرم افزار اتوماسیون اداری اورانوس


مقایسه سطوح دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری و کارتابل

امکانات و قیمت بایگانی, اتوماسیون اداری 2018.1


ليست افزونه ها دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری و فرم ساز

تغییرات نرم افزار بایگانی, اتوماسیون اداری 2018.1

  دموی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری

دموی نرم افزار دبیرخانه, اتوماسیون اداری اورانوس

  کاتالوگ دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری و کارتابل

تصاویر داخلی دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری

 
قوانین پشتیبانی دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری

قوانین پشتیبانی نرم افزار دبیرخانه, اتوماسیون اداری




 

   
 


نرم افزار دبیرخانه و بایگانی , نرم افزار اتوماسیون اداری اورانوس

نسخه 2018.1 در 4 سطح مختلف

شما کدام سطح را می خواهید؟
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری,کارتابل, نرم افزار فرم ساز اورانوس ویژه تمام مشاغل نسخه 2018.1 در 4 سطح متنوع ( پایه , متوسط , پیشرفته و حرفه ای ) تولید شده است که مناسب برای طیف های مختلف مشتریان به ویژه سازمان ها,ادارات,ارگان ها,موسسات,شرکت ها,دفاتر اسناد رسمی,مشاغل آزاد و... می باشد. شما با خرید هر سطح از نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس و درصورتیکه امکانات بیشتری مورد نیازتان بود میتوانید با پرداخت مابه التفاوت، نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس خود را به سطوح بالاتر ارتقاء دهید و نیازی به خرید مجدد و پک کامل نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری ندارید.
پایه

نرم افزار آرشیو

نسخه 2018.1

500,000 تومان
170,000 تومان
توضيحات

متوسط

نرم افزار اسکن نامه

نسخه 2018.1

5,000,000 تومان
220,000 تومان
توضيحات

پيشرفته

نرم افزار اتوماسیون

نسخه 2018.1

10,000,000 تومان
270,000 تومان
توضيحات


حرفه ای

بایگانی و دبیرخانه

نسخه 2018.1

20,000,000 تومان
320,000 تومان
توضيحات


آزمایشی

دبیرخانه و بایگانی

نسخه 2018.1

20,000,000 تومان
رایگان
توضيحات



خرید محصول

 

امکانات نرم افزار دبیرخانه و بایگانی , اتوماسیون اداری اورانوس در یک نگاه

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس




دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری,دبیرخانه و بایگانی اورانوس


           

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری

محیط کاربری آسان,
ساعت ها فیلم آموزشی


دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری,دبیرخانه و بایگانی اورانوس

تعریف پوشه ها,
طراحی فرم دلخواه

 

دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اصناف اورانوس

ثبت 99 آیتم دلخواه,
  تنظیم چینش آیتم ها

 

دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری فروشگاه لباس اورانوس

تایپ در محیط ورد,
ثبت ضمیمه ها


دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری,دبیرخانه و بایگانی اورانوس

طراحی گزارش دلخواه ,
طراحی گزارش در ورد

 

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری سازمان اورانوس

دفتر تلفن و ثبت آرشیو
تعیین سطح دسترسی کامل



   



برخی از ویژگی های برتر نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
" مدیریت کامل پوشه ها, تعریف پوشه ها و زیرشاخه ها (نرم افزار اتوماسیون اداری, دبیرخانه و بایگانی اورانوس) :
* ثبت تعداد نامحدود پوشه و زیرشاخه,تعیین نوع آیکن,کد پوشه و نام پوشه
* طراحی فرم دلخواه (نرم افزار فرم ساز)
* تعیین 99 آیتم طبق نیاز,ترتیب چینش آیتم ها
* امکان کپی کردن آیتم های فرم از سایر فرم ها در بخش طراحی فرم ورود اطلاعات
* تنظیم گروهی و سریع آیتم ها در بخش طراحی فرم ورود اطلاعات
* دریافت اطلاعات اسناد از سایر برنامه ها
* تنظیمات هشدارها هنگام ثبت اطلاعات
* تنظیمات اندازه,رنگ و ... فرم و ترتیب جابه جایی بین آیتم ها با استفاده از دکمه TAB
* قابلیت اتصال به دفتر تلفن و لیست آرشیو
* امکان تعریف الگوی اندیکاتور برای ایجاد و ثبت خودکار شماره اندیکاتور هنگام ثبت اسناد

* ثبت فایل ورد برای سند و تایپ در محیط ورد و انتقال فایل ورد به خارج از برنامه
* ثبت انواع ضمیمه ها به صورت تکی و گروهی برای سند,تعریف گروه ضمیمه,چاپ و انتقال ضمیمه به خارج از برنامه
* ثبت فرم های ضمیمه برای هر سند به همراه طراحی دلخواه و ثبت آیتم های مورد نیاز
* ثبت آرشیو اطلاعات جهت تایپ سریع برای هر پوشه به طور مجزا به همراه گروه بندی آرشیو
* تعریف الگو, افزودن آیتم ها و فراخوانی آیتم ها به صورت خودکار در هنگام ثبت سند جدید

* انتخاب الگو از فايل ورد موجود شما در خارج از برنامه
* تعیین نوع نمایش اطلاعات ثبت شده در فرم ( تعیین نمایش تعداد ردیف آخر ثبت شده)
* موتور جستجو قدرتمند بر اساس یک آیتم,دو آیتم,سه آیتم و چهار آیتم به صورت همزمان
* قابلیت جستجوی سند بین همه سال های کاری بین تغییر سال کاری برنامه
* طراحی و چاپ گزارشات دلخواه در قسمت لیست اسناد ثبت شده
* طراحی و چاپ گزارش در محیط ورد
* ارسال اطلاعات به فایل اکسل

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

" دفتر تلفن هوشمند ویژه نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری (نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس) :
* دفتر تلفن هوشمند و اختصاصی قابل دسترسی و فراخوانی برای همه پوشه ها
* قابلیت گروه بندی و تعریف زیرشاخه برای دفتر تلفن
* طراحی فرم دلخواه و ثبت آیتم های مورد نیاز برای اطلاعات دفتر تلفن
* تنظیمات هشدارها هنگام ثبت اطلاعات
تنظیمات اندازه,رنگ و ... فرم و ترتیب جابه جایی بین آیتم ها با استفاده از دکمه TAB
* جستجوی پیشرفته بر اساس همه آیتم های ثبت شده
* چاپ لیست, طراحی و چاپ گزارش های دلخواه در قسمت دفتر تلفن هوشمند

* ارسال اطلاعات جدول دفتر تلفن به فایل اکسل
* ارسال پیامک به شماره دلخواه و ردیف انتخاب شده در دفتر تلفن
* دریافت اطلاعات از سایر برنامه ها
* تنظیمات هشدارها برای خالی یا تکراری بودن شماره تلفن و سایر اطلاعات

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
" تعریف چارت سازمانی ویژه نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری (نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس) :
* تعریف سازمان,اداره,ساختار اداری و ...
* تعریف شاخه اصلی و زیر شاخه به تعداد نامحدود
* طراحی و تنظیمات دلخواه فرم ورود اطلاعات
* ثبت آیتم های مورد نیاز و دلخواه برای فرم ورود اطلاعات
* افزودن کارمند و عضو به تعداد نامحدود
* اختصاص عکس و رمز دلخواه به هر کاربر
* تعیین سطح دسترسی به برنامه برای هر کاربر به طور مجزا

* تعیین سطح دسترسی به پوشه ها برای هر کاربر به طور مجزا
* تعیین کاربران همکار

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
" بخش کارتابل و اتوماسیون اداری و گردش اداری نامه (نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری اورانوس) :
" بخش کارتابل (نامه های وارده):

* مدیریت پوشه ها و دسته بندی نامه های دریافتی در پوشه های دلخواه
* ارجاع نامه دریافتی به کاربران همکار
* انتخاب متن ارجاع از پیش نویس و مدیریت پیش نویس ها
* افزودن ضمیمه به نامه از ویندوز و خارج از برنامه
* افزودن ضمیمه به نامه از اسناد ثبتی و موجود داخل برنامه و مشاهده کامل جزئیات
* چاپ متن نامه همراه با پیش نمایش قبل از چاپ نهایی
* تعیین وضعیت نامه دریافتی (در حال بررسی,بسته شد,بایگانی شد)
* ارسال پیامک به موبایل کاربر دریافت کننده نامه,تغییر فیلد شماره موبایل کاربر
* تنظیمات نمایش نامه ها بر اساس وضعیت نامه
* بررسی خودکار تغییرات نامه های دریافتی,تنظیم فاصله بررسی خودکار
* تنظیم هشدار صوتی پیام جدید
* جستجوی نامه های وارده بر اساس وضعیت و تاریخ دریافت

* طراحی و چاپ دلخواه گزارش نامه های وارده
* ارسال اطلاعات نامه های وارده به صورت اکسل
" بخش ارسال نامه (نامه های صادره)
* ثبت پیش نویس جدید
* تعیین گیرندگان نامه, نوع نامه و نوع ارسال (زماندار, عادی)
* افزودن ضمیمه به پیش نویس از ویندوز و خارج از برنامه
* افزودن ضمیمه از اسناد موجود داخل برنامه
* لیست پیش نویس ها همراه با نمایش جزئیات و امکان ویرایش و ارسال
* مدیریت پوشه های پیش نویس نامه های ارسالی
جستجوی پیش نویس ها بر اساس وضعیت و تاریخ
* طراحی و چاپ گزارشات دلخواه پیش نویس ها
* ارسال اطلاعات پیش نویس ها به فایل اکسل
* پاسخ به نامه ارسالی خودمان
* مدیریت پوشه های نامه های ارسالی (صادره)
* تنظیمات نمایش نامه ها بر اساس وضعیت نامه
* بررسی خودکار تغییرات نامه های دریافتی,تنظیم فاصله بررسی خودکار
* تنظیم هشدار صوتی پیام جدید

جستجوی نامه های ارسالی بر اساس وضعیت و تاریخ
طراحی و چاپ گزارشات دلخواه نامه های ارسالی
* ارسال اطلاعات نامه های ارسالی به صورت اکسل

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
" گزارشات و نمودارهای نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (نرم افزار اتوماسیون اداری اورانوس) :
* جستجو و چاپ گزارش همه اسناد ثبت شده

* جستجوی اسناد بر اساس همه آیتم های ثبت شده
* جستجو اسناد بین همه سال های کاری
* طراحی و چاپ گزارشات دلخواه
* ارسال اطلاعات به صورت اکسل
* نمودار اسناد ثبت شده بین دو تاریخ دلخواه
* نمودار اسناد ثبت شده به تفکیک ماه
* چاپ و ذخیره تصویر نمودارها
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
" سایر امکانات نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری,مدیریت اسناد, نرم افزار فرم ساز :
* قابلیت پشتیبانی از 13 زبان زنده دنیا
* تعیین سال کاری و زبان نرم افزار هنگام ورود به برنامه
* دارای قفل سخت افزاری و یکسال پشتیبانی رایگان

* دفتر یادآوری و قرار ملاقات ها -چاپ روی پاکت نامه و کارت تبلیغاتی
* تعیین آرم شرکت برای چاپ در قسمت های مختلف
* تنظیمات ارسال پیامک اینترنتی به اعضا
* دارای پایگاه داده اس کیو ال سرور SQL
* پشتیبان گیری کامل از اطلاعات
* بهینه سازی بانک اطلاعاتی برنامه
* ساید بار کردن برنامه و دسترسی آسان به کل منوها
و صدها امکان دیگر که در دموی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری, کارتابل و فرم ساز اورانوس می توانید ملاحظه نمایید...





سوالات متداول نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس


1- مزایای پیاده سازی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری, نرم افزار مدیریت اسناد اورانوس چیست؟
پاسخ: 1-(Paperless) ایجاد اداره بدون کاغذ 2- صرفه جویی در مصرف کاغذ 3- صرفه جویی در زمان و سرعت بخشیدن به امور اداری 4- جلوگیری از ایجاد خطای انسانی 5- رضایت کامل مشتریان 6- نظم و ساماندهی کامل سازمان و اداره 7- تبدیل سازمان کاغذی به سازمان مکانیزه و هوشمند 8- کاهش هزینه های نگهداری, بایگانی, کنترل, ارتباط, چاپ و ...

2- نسخه 2018.1 نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری در چند سطح ارائه شده است؟
پاسخ: نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری,کارتابل و فرم ساز اورانوس در 4 سطح متنوع :  ( پایه - متوسط - پیشرفته - حرفه ای ) ارائه شده است.

3- کدام سطح نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری مناسب کار من است؟
پاسخ: امکانات نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری,کارتابل و فرم ساز همانطور که از اسم سطح آن مشخص است به تدریج افزایش داده شده است.شما می توانید با توجه به نیاز خود از نسخه پایه نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری شروع کرده و یا نسخه پیشرفته را انتخاب کنید که کاملا بستگی به نیاز شما دارد.

4- آیا می توانم سطح نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس خودم را ارتقا دهم؟
پاسخ : بله : در صورتی که امکانات سطح فعلی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری شما پاسخ گویی نیاز هایتان نبود می توانید طبق قوانین روز و با پرداخت مابه التفاوت سطح نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری خود را ارتقا دهید.

5- سیستم قفل گذاری نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری از چه نوعی است؟
پاسخ:همه سطوح برنامه دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری همراه با یک عدد قفل سخت افزاری ارائه می شوند.

6- پشتیبانی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری شما چقدر می باشد؟
پاسخ: همه سطوح نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس با پشتیبانی رایگان یک ماه از تاریخ خرید, از طریق سیستم تیکت اینترنتی فروخته میشود.

7-وضعیت پشتیبانی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری اورانوس بعد از مدت رایگان به چه صورت است؟
پاسخ: بعد از اتمام پشتیبانی رایگان نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری ، درصورت نیاز به خدمات , شما باید اشتراک پشتیبانی را با پرداخت هزینه  تمدید نمایید. مدت و هزینه آن طبق تعرفه های روز شرکت تعیین می شود.

8- هزینه پشتیبانی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی, اتوماسیون اداری به چه صورت است؟
پاسخ: اين مبلغ طبق تعرفه هاي روز ميباشد که  شما در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی پس از اتمام مدت رایگان پرداخت می نماييد.

با برنامه رایگان دبیرخانه, نرم افزار رایگان بایگانی, نرم افزار رایگان اتوماسیون, نرم افزار رایگان دبیرخانه, برنامه رایگان بایگانی, برنامه رایگان اتوماسیون, برنامه دبیرخانه رایگان, برنامه بایگانی رایگان, نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان, برنامه اتوماسیون رایگان, نرم افزار دبیرخانه رایگان, نرم افزار بایگانی رایگان و نرم افزار اتوماسیون رایگان اورانوس همه بخش های نرم افزار را با فیلم های پرکاربرد تست بگیرید,  بعد اقدام به خرید نمایید.




جستجوی پیشرفته روی فاکتورها و براساس آیتم های مختلف
 
 

لینک های مرتبط:

نرم افزار دبیرخانه, آرشیو, دبیرخانه, نرم افزار بایگانی اطلاعات, نرم فزار بایگانی, گردش نامه, طبقه بندی نامه, نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون،نامه های دریافتی, دموی نرم افزار دبیرخانه, اتوماسيون اداری, نرم افزار بایگانی, نرم افزار اتوماسیون اداری, نرم افزار جامع دبیرخانه, نرم افزار جامع دبیرخانه و بایگانی, نرم افزار جامع بایگانی, نرم افزار اسکن نامه, نرم افزار ثبت نامه, نرم افزار آرشیو اسناد, نرم افزار اسکن مدارک, نرم افزار فرم ساز, نرم افزار مدیریت اسناد, نرم افزار آرشیو مدارک, نرم افزار اداره بدون کاغذ, 


oranusnovin.ir, 2006 -2017