نرم افزار حسابداری اورانوس

نسخه 2017.4

 

 حسابداری

مناسب برای فروشگاه ها - اصناف - تولیدی ها - شرکت ها - مشاغل آزاد و...

هم اکنون تعداد زیادی از فروشگاه ها,اصناف,تولیدی ها,شرکت ها,مشاغل آزاد و ... در حال استفاده از حسابداری اورانوس هستند.
نرم افزار حسابداری اورانوس در طول چندین سال توانست چندین هزار مشتریان را در سراسر کشور جذب کند.
از این نرم افزار براحتی می توان یعنوان نرم افزار حسابداری برای مدیریت بسیار راحت و قدرتمند امور مالی,فروش,خرید,بانک وچک,تولید و ... استفاده کرد.
و همچنین بعنوان نرم افزار حسابداری شرکت ها و اصناف و نیز به عنوان نرم افزار حسابداری شخصی می توان از آن استفاده کرد.
مهمترین ویژگی نرم افزار حسابداری اورانوس کاربر پسند بودن به معنای واقعی و گزارشات متنوع و نامحدود در منو های مختلف نرم افزار حسابداری می باشد.
برای کار با حسابداری اورانوس نیاز به دانش ابتدایی کامپیوتر هستید و مابقی کارها را نرم افزار حسابداری اورانوس با قدرت هرچه تمام تر بطور اتوماتیک و خودکار برای شما انجام می دهد.
از مهمترین ویژگی های نرم افزار حسابداری به محیط بسیار روان و کاربرپسند می توان اشاره کرد که کاربر بعد از ساعت ها کار با نرم افزارحسابداری می تواند یازدهی خود را در حد مطلوبی حفظ کند.


 

امکانات نرم افزار حسابداری اورانوس در یک نگاه







نرم افزار حسابداری


           

قرض الحسنه اورانوس

محیط کاربری آسان,
ساعت ها فیلم آموزشی


حسابداری اورانوس

انبار و کالا,
صندوق , بانک و چک

 

حسابداری اورانوس

تعریف مشتری,
  کارمندان,فیش حقوقی

 

حسابداری اورانوس

انواع فاکتورها,
تولید فرموله کالا


حسابداری اورانوس

طراحی گزارش دلخواه ,
دهها گزارش متنوع

 

حسابداری اورانوس

افزونه و ارتقاء



   

برخی از ویژگی های برتر حسابداری اورانوس

1 - تعریف انبار و افزودن کالا به آن
2 - چاپ لیست کالاها  و انبار ها
3- تعریف مشتریان و چاپ لیست آنها
4- دریافت نقدی / پرداخت نقدی و چاپ رسید
5- فاکتور خرید / فاکتور فروش / برگشت از خرید /  برگشت از فروش / فاکتور سفارش خرید / پیش فاکتور و فاکتور خدمات
6- گزارش کارکرد حساب مشتریان / گزارش کارکرد همه مشتریان طبق کد معین
6- دفتر یادآوری - قرار ملاقات ها -چاپ روی پاکت نامه - دفتر تلفن
8- ارسال پیامک در بخش های مختلف برنامه
9- تغییر دادن توضیحات انتهای فاکتور در چاپ
10 - گزارش موجودی کالاها و تعیین نوع نمایش کالاها در آن
11- تعریف صندوق و موجودی اولیه برای صندوق
12- جستجوی کالا و مشتریان
13- تعیین وضعیت بدهکاری و بستانکاری مشتری همراه با مبلغ آن در تعریف مشتریان
14 - دریافت چک از مشتریان / پرداخت چک های شخصی به مشتریان
15- تخفیف درصدی هر کالا در فاکتور فروش
16- تعیین نوع چاپی فاکتور
17- دریافت چک در فاکتور فروش / فاکتور خدمات
18- چاپ لیست فاکتور های خرید - فروش و ....
19- گزارش چک ها - 3 گزارش ( دریافتی - پرداختی - همه )
20- گزارش انبار- 2 گزارش ( لیست انبار - لیست کالاهای انبار )
21- تعیین آرم  شرکت برای چاپ در قسمت بالای گزارشات
22- چاپ بارکد کالاها (4 ستونی و 5 ستونی ) هم در تعریف کالاها و هم در فاکتورهای خرید و فروش
23- پرداخت چک های شخصی  / پرداخت چک های مشتریان
24- پرداخت هزینه ها همراه با چاپ
25- تعریف بانک و چاپ لیست بانک ها / تعریف دسته چک
26- تعیین وضعیت چک های شخصی (پاس شد, در جریان وصول )
27- تغیر رنگ موجودی کالاها با موجودی منفی در فاکتور سریع
28- هشدار کمبود موجودی در فاکتور فروش
29- فاکتور سریع در صدوره فاکتور های (خرید و فروش و برگشت از خرید و فروش) / چاپ مستقیم بدون پیش نمایش
30- گزارش ریز کارکرد حساب مشتریان
31- گزارش صندوق ها - 2 گزارش ( کارکرد هر صندوق -کارکرد صندوقها طبق کد معین )
32- برداشت نقدی از بانک / واریز نقدی به بانک / به حساب گذاشتن چک مشتریان
33- تعیین وضعیت چک های به حساب گذاشته شده (پاس شد, برگشت خورد یا در جریان وصول)
34-  تنظیمات نام کالا در فاکتور سریع / هشدار تکراری بودن کالا در فاکتور
35- امکان جستجو طبق کد و سریال ( سازگاری با بارکدخوان)
36- محاسبه خودکار آخرین قیمت خرید و فروش به مشتری در فاکتور سریع
37- چاپ طلب از قبل در فاکتور
38- گزارش لیست بانک ها / گزارش لیست همه بانک ها طبق کد معین
39- گزارش کلی وضعیت حساب مشتریان ( بدهکار - بستانکار - تسویه )
40 - گزارش روزانه (  فاکتورهای فروش روزانه )
41 - گزارش کارت انبار / کارت حسابداری انبار
42- سیستم قدرتمند گزارش ساز - تنظیمات گزارش انتخابی و افزودن گزارش جدید در بخش گزارشات نرم افزار
43- بخش کارمندان (شامل:  ثبت اطلاعات کارمندان - اضافه کاری - کم کاری - پرداختی ها و ... و چاپ فیش حقوقی کارمندان )
44- دریافت حواله های بانکی و چاپ رسید حواله بانکی
45- برگشت زدن چک های مشتریان / گزارش کارکرد بانک ها به تفکیک بانک
46- گزارش موجودی عددی کالاها و جاپ لیست آن ( جدید )
47-  موجودی ریالی کالاها
48- گزارش سود وزیان
49- گزارش ترازنامه آزمایشی  / گزارش ترازنامه
50- گزارش سرمایه اول دوره / گزارش موجودی اول دوره کالاها
51- گزارش تخفیفات - 2گزارش ( تخفیف های داده شده به مشتری - تخفیفات گرفته شده از مشتری)
52- گزارش معین طبق کدهای کل و معین 16 گزارش جامع
53- سطح دسترسی کاربران / اجرای برنامه بصورت نوار ابزار /
54- نصب برنامه در محیط شبکه
55- تولید کالا بصورت دستی  / تولید کالا از طریق فرمول تولید
56- اجرای برنامه در ویندوز 8.1 , ویندوز 10
57- دریافت اطلاعات از نسخه های 2009 و 4- و5 و6 و قدیمی اورانوس
  و...
و صدها امکان دیگر که در دموی حسابداری اورانوس می توانید ملاحظه نمایید...





آشنایی بیشتر با حسابداری اورانوس


مقایسه سطوح

امکانات و قیمت حسابداری 2017.4


ليست افزونه ها

تغییرات حسابداری 2017.4

  دموی نرم افزار حسابداری

دموی نرم افزار
حسابداری اورانوس

  حسابداری اورانوس

دانلود نسخه آزمایشی
حسابداری اورانوس

  کاتالوگ حسابداری

تصاویر داخلی
حسابداری اورانوس

 
قوانین پشتیبانی

قوانین پشتیبانی
برنامه حسابداری




 

       
 


نرم افزار حسابداری اورانوس

نسخه 2017.4 در 3 سطح مختلف

شما کدام سطح را می خواهید؟
نرم افزار حسابداری اورانوس نسخه 2017.4 در 3 سطح متنوع ( پایه , متوسط , پیشرفته ) تولید شده است که مناسب برای طیف های مختلف مشتریان می باشد.شما با خرید هر سطح از حسابداری اورانوس  و درصورتیکه امکانات بیشتری مورد نیاز تان بود میتوانید با پرداخت مابه التفاوت،  نرم افزار حسابداری اورانوس خود را به سطوح بالاتر ارتقاء دهید و نیازی به خرید مجدد و پک کامل نرم افزار حسابداری ندارید.
پایه

حسابداری اورانوس

نسخه 2017.4

240/000 تومان
80/000 تومان
توضيحات

متوسط

حسابداری اورانوس

نسخه 2017.4

580/000 تومان
90/000 تومان
توضيحات

پيشرفته

نرم افزار حسابداری

نسخه 2017.4

950/000 تومان
100/000 تومان
توضيحات



خرید محصول




سوالات متداول نرم افزار حسابداری اورانوس

 
1- نسخه 2017.4 نرم افزار حسابداری در چند سطح ارائه شده است؟
پاسخ: نرم افزار حسابداری اورانوس در 3 سطح متنوع :  ( پایه - متوسط - پیشرفته ) ارائه شده است.

2- کدام سطح نرم افزار حسابداری مناسب کار من است؟
پاسخ: امکانات نرم افزار حسابداری همانطور که از اسم سطح آن مشخص است به تدریج افزایش داده شده است.شما می توانید با توجه به نیاز خود از نسخه پایه
نرم افزار حسابداری شروع کرده و یا نسخه پیشرفته را انتخاب کنید که کاملا بستگی به نیاز شما دارد.

3- آیا می توانم سطح برنامه حسابداری اورانوس خودم را ارتقا دهم؟
پاسخ : بله : در صورتی که امکانات سطح فعلی نرم افزار حسابداری شما پاسخ گویی نیاز هایتان نبود می توانید طبق قوانین روز و با پرداخت مابه التفاوت سطح نرم افزار حسابداری خود را ارتقا دهید.

4- سیستم قفل گذاری نرم افزارحسابداری 2017.4  از چه نوعی است؟
پاسخ:همه سطوح نرم افزار حسابداری همراه با یک عدد قفل سخت افزاری ارائه می شوند.
 برای افزایش امنیت برنامه , در زمان های خاصی برنامه از شما کد فعال سازی می خواهد که در صورت داشتن پشتیبانی می توانید بصورت رایگان کد را دریافت کنید.

5- پشتیبانی نرم افزار حسابداری شما  چقدر می باشد؟
پاسخ: همه سطوح نرم افزار حسابداری اورانوس با پشتیبانی رایگان 6 ماه تا یکسال (طبق سطح انتخاب شده ), با سیستم تیکت اینترنتی فروخته می شود.

6-وضعیت پشتیبان حسابداری اورانوس بعد از مدت رایگان به چه صورت است؟
پاسخ: بعد از اتمام پشتیبانی رایگان نرم افزار حسابداری ، شما باید اشتراک پشتیبانی را با پرداخت هزینه  تمدید نمایید. این هزینه
طبق تعرفه های روز شرکت تعیین می شود.

7- هزینه پشتیبانی نرم افزار حسابداری به چه صورت است؟
پاسخ: این مبلغ طبق تعرفه های روز میباشد که  شما باید آنرا پس از اتمام پشتیبانی پرداخت نمایید.



 
 
oranusnovin.ir, 2006 -2017